Wie zaterdag 26 mei in Strombeek was, kon er niet naast kijken, Strombeek Feest! als nooit tevoren.

Het weer was de organisatoren meer dan gunstig gezind. Met als resultaat, veel volk in het park van dienstencentrum ter Borre.

Tal van animaties, gezellige kraampjes, volle terrasjes, een stralende zon, leuke optredens van de schoolkinderen uit de GBS ’t Villegastje, de aanwezigheid van tal van Strombeekse verenigingen en onverwachte interculturele ontmoetingen met gezellige kennismakende babbels en bijhorende lekker hapjes en drankjes. Een dagje om niet snel te vergeten.

“De zesde editie van Strombeek Feest! was een absolute topper. Een bruisend en kleurrijk feestmoment én deugddoende ervaring voor de vele medewerkers, bezoekers en betrokken verantwoordelijken ”, aldus Paul Hermans, schepen van integratie en diversiteit. "Ook een dikke pluim voor buurtwerkster mevr. Sabine Dauwe, groep Intro, en dhr. Mario Deboodt centrumleider van Ter Borre, die de gemeente Grimbergen mee ondersteunden in de organisatie van dit voor Strombeek erg belangrijk maatschappelijk project”.