Jannik Grooten

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Voorzitter Gemeenteraad

• Geboortedatum:

11 januari 1982

Jannik Grooten (36) uit Humbeek staat op plaats 5. Als huidig voorzitter van de gemeenteraad is hij reeds enkele jaren vertrouwd met het (politieke) wel en wee in Grimbergen.

Al van jongs af aan is Jannik erg geëngageerd in het verenigingsleven (van gewezen voorzitter van een jeugdhuis en de jeugdraad tot bestuurder in een sportclub en verscheidende feestcomités op heden). Met veel enthousiasme is hij vastbesloten om ook uw goesting in Grimbergen (nog meer) aan te wakkeren.
“Ik voel mij helemaal thuis tussen en onder de mensen en één van mijn prioriteiten blijft het lokale verenigingsleven. De verenigingen doen onze gemeente bruisen en verbinden onze inwoners. Meer dan ooit moeten zij ten volle ondersteund worden!"

Vanuit zijn sociale en politieke ervaringen ijvert Jannik ook voor o.m. het behoud van het Vlaamse en landelijke karakter van de gemeente, veilig verkeer voor elke weggebruiker, een administratie die vlot communiceert via hedendaagse kanalen en het graag wonen in Grimbergen voor elke inwoner in elke levensfase.

Deze gedrevenheid om Grimbergen te laten bloeien wordt vanop het thuisfront aangemoedigd door zijn vrouw Ann De Sterck en hun pasgeboren zoontje Lenn.