Verkiezingsprogramma 2012

CD&V Grimbergen heeft ook voor de volgende legislatuur (2012-2018) slechts één doel: Grimbergen nog beter besturen! Onze mandatarissen hebben de laatste jaren veel gerealiseerd (denk bijvoorbeeld maar aan ons hypermodern overdekt zwembad, het nieuwe politiecommissariaat op de Vilvoordsesteenweg, bijkomende plaatsen voor kinderopvang in Beigem en Strombeek, het succesvolle buurthuis ’t Motje in de Borgt, ...) en in gang gezet (het masterplan voor Strombeek, dat via een ingreep op de omgeving voor een grotere leefbaarheid en meer sociale samenhang zal zorgen in heel Grimbergen, is hiervan het belangrijkste voorbeeld). Wij zijn ons ervan bewust dat er nog werk aan de winkel is en wij staan klaar om met succes verder te werken. De bestuurservaring van onze partij en van onze mandatarissen, die via hun dagelijkse contacten met u, Grimbergenaren, de vinger aan de pols van onze gemeente houden, laat ons immers toe in te schatten welke maatregelen nodig zijn én ook realiseerbaar op praktisch, wettelijk en financieel vlak. Vijf thema’s zijn cruciaal voor ons. Die kan u ontdekken in de bijlage.

Wie meer wil weten, kan het volledige programma lezen. Deze bijlage bevat niet minder dan 27 pagina's !